there is no life after you

hallåå, sitter här i sängen å gör ingenting, ellerj o jaglyssnar på musik ;) inte mer faktiskt .
tror jag ska sova snart om inte alex kmr tillbaka snart :o sen ska jag upp tidigare än vad jag brukar imorrn, för att hinna piggna till, till skolan :) för jag orkar ju aldrig gå upp när jag ska gå upp, så om jag går upp tidigare så kan jag bara somna om i 2 timmar till ;) eller så går jag ner å ser tv eller nåt :D
skolan börjar ju imorrrn, men de visste ni nog redan haha x) tråkigt nog :/ menmen.. man måste ju :o
och självklart börjar vi ju med gympa också, perfekt efter lovet å allt- not! hahaha, får se hur de går helt enkelt.
annars vet jag inte mer vad som händer, hoppas iaf på en lugn vecka i skolan , så att man hinner vänja sig å inte komma in i pluggandet direkt, jobbigt för mig (a) haha. men iochmed att jag vänt på dygnet rätt rejält, så vill jag gärna ha de lugnt första veckan , har nämligen gått å lagt mig mellan 5 - halv 6, sen gått upp halv ett haha, men så illa är de ju inte. vissa sover till fyra , och ändå är trötta efteråt :o helt sjukt! haha
menee, nu ska jag in å kolla lagets hemsida så drar mig härifrån nu :d
ha det bäst, puss! ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0