vafan vill du? UT!

tjääna :d nu är jag sjukligt trött alltså! kom hem nyss kan man väl säga hoho..
men tog d tåget 15.42 till hbg, så skulle vi gå  till  bian, fysatan så kallt de va, jag skaka ju när jag skratt aocskå så de blev värre hahhah (ursäkta min stavning, kan inte rå fö r de hahaa) s ´åå hämtade vi biljetterna sen fick vi vänta i en timme, och där va massa folk, de blev ju trångt :(
sen gick vi in i salongen, åhade massa lite skrattanfall ?haha minns inte så mkt men ja hahaa kul va de iaf.. sen mitt i filkmen några som satt liten bit från daniella ba: SHITSHITSHIT! , och andra satt å skratta,  å vi lxm: va va de roliga? :s hahaaaa, nåja.. filmen sluta prick 20.36 ;) så då missa vi ju självklart de tåget då, så när vi skulle tillbaka till knutan så blev jag lite nrvös för jag trodde nån gick bakom oss, lät som de iaf, haha sen kom jag på att de va flaskan i min väska hahaa. aja :D
vi kom till knutan och gick till donken, daniella köpte sin mjölkskak ;)hahahhhah. sen gick vi ner mot tågen å de, hahaha så väl på tåget hade vi rätt mkt damp om man får säga så! jag fick ont i magen :( hahaahaa
men först va de väl att jag: vafan  vill du? UT!! å så peka jag mot fönstret, å daniella börja asgarva? hahahah xD
mnns inte riktigt allt, men sen hahaahaa. va där tt hår på daniellas arm och hon: vill du ha nån annans hår? så kskulel hon släppa de på golvet men de ville inte flytta sig å de satt kvar på armen å daniella: OMGOMGOMG TA BORT DE; OOOOOMG!! .  å jaghöll påatt dö av skratt samtdiigt hahhahahaa sjukt kul! sen börja daniella sjunga på kung fu fighting, å när dom sjunger HO! där efter fighting, så slog vi knogarna mot varnn, åkte framåt  å bakåt samtidigt hahaaahaha för ed gjorde ont och de va kul hahahaha xDD
saen minns jag fkatiskt inte mer. hm :o  håll käftne! sa man också ;) och sen hade v i nåt trevligt samtalsämne som är secret ;) hohoho.. och vi leta efter en grön mössa? de glömde jag ju att säg ahahaha men vi hitta ingen :o
menee.. har inte mkt mer att skriva nu så v i hörs nog imon! PUSs :D

OCHOCOHCOCOCHC JUSTE! hahahahha daniella har hål i sin sko, så de ser ut som kalleanka typ :) hahahah sen stoppa hon in mobilen i hålet, hohooh! :D
nej n u skaj aggå HEJDÅ!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0