vafföö?

hallåååe! :D
kom hem ifrån skolan för lite mer än en timme sen :) tog ju tåget som vanligt imorse, och vi började med gympa. vi skulle va i gymmet, men jag cykla först i 20 min, sen den där springsaken nästan som när man går med stavar haha , gick där i 5 min sen in å styrketräna..så efteråt hade vi historia, pratade mest där om det nya kina & sådära, vi har nämligen valt att läsa om asien ist för europa ;d så ja.. haha. sen hade vi svenska, vi kolla på nån film om reklam, sen skulle vi skriva nåt på r efter vi skrivit stödord, sen fick vi sluta och gå å käka. så på matrasten så satte  jag å emilia å kolla på en väldiiiigt kul video, haha, de kallas för dom som har dålig humor ;)
orkar inte leta upp länken just nu, kanske uppdaterar med den sen :d
men iaf.. vi gick ner för lektionen börja ju kvart i ett, så satt vi där  ien kvart, men pia hade inte kommit så vi gick till expeditionen, ådom sa att hon inte vad är, och att vi skulle göra uppgifter som dom sagt att vi skulle göra, men vi hade inte fått nån uppgift tidigare? så vi fick ju gå hem. och jag missade tåget så jag satte mig uppe vid datan.. och dampade väldiiiigt mkt med emilia haha, vi satt ågarva som fan, lxm : "tänd lampan" "varför det?" "jag har fått en idé" .hahhaaa :D och sen kollade vi på rumpnissarna också :)
sen vid tio i två, gick jag å elli mot stationen, sen gick jag hem
och nu sit ter jag här och glor, kollade nyss på repris av blåsningen (pappa spela in) och nu kollar jag på made, snart dubbel av sweet 16, sen blir de nog att käka :d
och nu har jag inte mer att skriva, så vi höörs! puss ♥


Din kommentar
Postat av: filippez

hej ;)

2010-01-25 @ 21:44:34
URL: http://filippez.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0