we're going down

heeeej D: tänkte fakitkst skriva förut i skolan, men hann inte för de va typ 5 min till lektionen börja och där vi skulle va , va en bit bort ;)
men iaf. hade sovmorron idag, börja 9.40 så tog tåget 8.42, så kom elli också sen satt vi å nörda vid datan. och på svenskan läste vi dikter igen, sen fick vi sluta. och jag  å hannah rusa till datasalen osm vanligt, vi har vår anledning haha. sen fortsatte vi med ps på lektionen , fast jag visste redan de vi gjorde så jag gjorde nåt annat haha, sen skulle man tydligen spara de vi gjort men jag råka ta bort (a) menmen. efter hade vi mat, fick vänta i en halvtimma på bröd, inte för jag skulle ha brödet men elli å emilia skulle det:o men tror ni att brödet kom? nejdå. utan vi gick ist, så när vi kom till bilden försökte jag  å elli blanda fram svart, men de är typ helt omöjligt ? hahha.. sen kom läraren så prata vi lite sen fick vi sluta, sen gick vi runt lite, in på bibblan också :d menmen..
och nu är jag hemma, hängde med mamma å handla. va så sjuukt sugen på surt! så jag köpte de, och ett digestive choklad (a) och sen blir de att äta tacos :d
ikväll så ska jag nog kolla på dend ära, gubbsjuka & bröstsim eller va den heter haha, och lite lets dance imellanåt, kolla rabih ju ;) men vid tio , halv elva, ska jag nog lägga mig, med tanke på attj ag ska upp vid 6 imorrn. match kl 9 i osby, efter vi spelat i osby ska vi till olofström å spela en match där, och sen hem. så jag kmr va trött imorn när jag kmr hem :o
och nu så har jag inte mer att skriva, mer än att jag inte visat de jag köpte förra helgen :o
men här är det:




 allt från cubus (:
och nu så ska jag ner å hämta dricka, för de är så jävla surt i min mun för tillfället, åt nämligen 1 sur meter nyss, guud! haha kmr göra ont i tungan sen när jag äter annnat surt :( men de får jag leva med för kvällen.
hah och egentligen skulle jag skriva nåt annat här, men jag glömde vad (a)
men vi hörs kanske senare :d puss! ♥

Din kommentar
Postat av: ellagrön

vilken fin blogg du har!:)

2010-01-23 @ 16:49:11
URL: http://ellagron.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0