alla som inte dansar

mjaa, jag orkar inte skriva. och egentligen inte nu! men ska försöka sammanfatta lite av dom dagarna jag missat & faktiskt gjort något vettigt :o

18 juli; förra söndagen alltså ;) då vart jag & körde rodel med hannah & folk. askul!
fick ju värsta kicken efter första gången, fast man blev dock väldigt törstig, även om det inte vart så jättevarmt :o
men vi drog iaf in på frasses påvägen hem, där va det inte gott kan jag säga :o
sen sparka jag även på en boll, så jag nästan sköt den på en bil oops (a) det gjorde skitont i tån iaf :o
men jag va väl hemma vid någon tid, minns inte haha!

19 juli; vart i danmark med dani + våra mammor. jag & dani skulle självklart komma av och på båten först, men det funkade inte alltid förutom när vi kom fram i helsingör. för vet ni vad? vi hann åka rulltrappa upp & ner 5 ggr innan våra mammor kom, så mogna vi är alltså ,)
sen gick jag förbi nån luftgrej, så jag fick massa luft på mig :o så skulle jag visa dani hur det vart, och jag; ååså WHOOP! sen gick vi & sa whop hela tiden. tror inte nån hörde oss *hosthost.
vi åt iaf pölse direkt när vi kom fram, och nu har dani gjort mig rädd för duvor också, tack! :(
gick runder lite till haha, sen så sjöng dani och en kille bara; what? :o
men tillsist drog vi och käkade glass, sen inte så mkt mer. tog båten till hbg, sen tåget hem. minns dock inte när (a)

dom andra dagarna 20 & 21 har mammas moster varit på besök, så va hos mormor & morfar på tisdagen och åt middag, sen kom dom till oss på onsdagen :)
och den 22 så vart vi på väla, fick köpt 2 björnborg. sen lyckades jag skämma ut mig 4 ggr, men det ska vi inte prata om! haha :(
sen 23 juli så vart jag ute &  gick en lång runda med dani på kvällen, gick i minst 2 timmar iaf. pratade om en massa. nåja, har inte så mkt mer att skriva haha. för jag har inte gjort något vettigt nu i helgen.
men imorrn, så antingen så ska vi till ullared eller så kommer matilda hit, har inte bestämt riktigt ännu för jag får ju inget svar haha :o
menee, här kommer bilder från danmarkstrippen iaf :D

duvorna (u)

den ville dani ha :o

minns inte vad (a)


gör som alla andra (typ)
solglasögon - cubus
baseball tröja - gina
t-shirt - cubus
shorts - cubus.

jag kunde jag med! ;)  men vi hörs imorn, puss!


Din kommentar
Postat av: chaiimphoemphon

sv: okej, jo de är bra med mig

2010-07-26 @ 13:33:02
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
Postat av: sandra

hej du mår du idag?:)

2010-07-26 @ 20:19:38
URL: http://ciindraa.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0