28 - 29 juli

matilda åkte nyss hem. så tänkte skriva så mycket som jag kommer ihåg haha.

hon kom in med tåget kvart över tre igår, så jag & mamma mötte upp henne på stationen i hlm.
direkt när vi kom hem så gick vi en liten runda, stannade vi parkskolan sen in och köpa glass :) och matilda tappade ju såklart sin glass, eller ja den smälte haha! aja :D
vi kom hem, va inte inne så jättelänge, för vi drog ner till santan och käkade , kebabtallrik för min del och kycklingsallad för hennes. snacka om mättande! vi nästan rullade hem sen, hahaha!
minns faktiskt inte så mkt mer, haha eller joooo! vi camade med en massa folk, och hade micken igång. dom tyckte vi va väldigt flummiga och modiga ;ss nåja, jag rullade ner från sängen försökte komma upp igen och då fick jag ett sår på  benet , duktiga jag :)
men vi prata väl kanske tilll kvart i elva skullej ag tro, sen drog vi ner för att se på tv och en film. och då somnade båda, eller jag somna hon satt och såg på hela och somnade efter. så vi vaknade väl vid 3.40, sen upp å satt vid datan ett litet tag sen sova :)
vaknade vid  11 idag, drog oss ett tag, hann prata lite med min alex också innan vi gick ner och käka , och jag stör mig verkligen på " :P ", och såklart skulle alex skriva en jävla massa sånna för att retas, men han är lika söt för det (a)
sen pratade vi lite mer med folk här, fast ingen va så social :o så jag skrev ett live, för att få prata med lite folk haha, och det gick ju bra tills det bara va 2 kvar och nu är dom nog helt döda tror jag :o
sen gjorde vi inte så mycket mer, hennes föräldrar kom ju för en kvart sen , då hon stack också :(
menee, det blir att jag drar upp till henne runt den 10 augusti, våårt datum ju!
och bilderna väntar jag på att dom ska bli inlagda på datan, fett segt det är alltså! :o men snart klart skulle jag tro.

och nuuu vart det klart!





10 augusti 2007
8 - 10 augusti 2008
25 juli 2009
10 - 11 augusti 2009
28 - 29 juli 2010



Din kommentar
Postat av: Anonym

dt va bääääst! <3

2010-07-29 @ 20:28:32
URL: http://rohlintilda.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0