hm..
följde med dani till stan igåår. hon putta ner nån gubbe från tåget när hon skulle av, snällt! haha nejmen :d kul va det, fast jag fatta först inget :)
sen gick vi runt meeest, minns inte mkt alls. men fick  köpt en tunika på gina. sen på kicks, skulle leta mickes parfym bara för att hah, så tyckte daniella inte att den lukta någe så hon spraya å gick rakt in i det. så nu luktar hon micke typ :d haha eller gjorde x)
gick tillbaka till knutan sen, köpte liiite på pressbyrån, sen satt där ett troll brevid oss på tåget, som daniella uttryckte det :d va hemma vid tjugo över sex tror jag.
sen blev det tv,  å efter det strömavbrott i en sek? fick ju tillbaka strömmen, men internet ville inte starta :s fick värsta sinne på det.. sen när klockan va typ kvart över tolv, gick jag ner å fixade med sladden , då blinkade de till i kontakten två ggr å de ko m smällar med haha, åsen stängdes datan av, så fick sätta in kontakten igen, å då funka allt :)
seeen aee.. natten va lite cepe, normalt folk haha not... gick åla mig vid 4 , vakna vid 11.
å annars under dagen har jag inte gjort ett skit x)
meeene.. vi hörs  typ på torsdag eller nåt om jag inte skriver imorn x) pösss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0