follow me all over the world

hade inte tänkt att skriva så jätte mkt, får gäster snart lxm, haha x) min bror fyller år imorn så vi firar han idag.
och ikväll så måste jag lägga mig tidigare än vad jag brukar eftersom jag ska till sthlm imorn, ska åka redan kl 8, sen kommer jag inte hem förrän halv åtta på tisdag morgon.
ska faktiskt träffa taylor lautner och kristen stewart, sen plus att vi har ca 4 timmar att bara gå runder, så det blir nog bra :d fast det suger att det inte gick som vi ville :( menmen får ta det en annan gång, snart hoppas jag haha:)
har faktiskt inte mer att skriva, har inte hänt nåt speciellt i helgen så att ja.. hörs på tisdag antar jag med bilder och så ;)
pösss!

Din kommentar
Postat av: Amanda

Fin blogg:)

Har du den snyggaste outfiten? Kolla in på min blogg och tävla :D

yousuck.devote.se

Puss

2010-06-20 @ 14:51:00
URL: http://yousuck.devote.se

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0