gääsp ,o

aaaaaaaah, ursäkta för dålig uppdatering haha, men jag har verkligeni nte tänkt på att skriv något :o
tror jag skrev i torsdags senast va? :D sen i fredes vart de ju student för min bror haha, massa regn men de funkade när man va hemma för då slapp man bli blöt ;) minns inte så mkt, är så trött :D
sm ni förstår så känner jag mig som en liten nörd å sitterå  lyssnar på radio (a) men ska somna om snart igen, men får nog gå upp vid 12 eftersomjag ska till malmö vid halv fem, hemma vid halv åtta kanske sen ska jag va med dään :d så får vi se vad vi hittar på mig haha.
mjaau.. orkar inte skriva så mkt mer, suuuuper trött! och alex den sötnosen jobbar eller sover. har ingen aning :D
nååja.. lägger nog in olas låtar senare när jag vaknat igen :)
höörs nog då, pössss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0