ily ag.

ööh, har inget å göra så skriver ett inlägg :d
skrev ju inget då förra lördan, som jag sa att jag skulle haha, men vart ju på bakken med mormor&morfar, mamma å pierre. skulle ta tåget 8.42, men va försenat till 9, sen när vi kom till åstorp så va de tydligen slutstation, så vi fick byta tåg där. och då vart de ju 50 min förseant, nåja. kom in till knutan, tog båten över till helsingör, sen tåg till klampenborg. letade upp ett ställe att käka på, blev att jag tog kyckling haha, en halv kyckling faktiskt! xd sen va de nå hjul som vi gick till, men vann inte, fast man fick en nalle om man tog tre nr :o seen gick vi till nå chokladhjul eller vare va, och där vann jag ;) fast det vart inte så mkt, typ nåt choklad (typ marabou) sen nåt annat som jag inte tyckte va gott :d
åkte polypen med mammaa, hon vart värre än dom andra som satt där medans jag satt å garvahela tiden. när vi åktden , så gick vi å fika  tog en chokladkaka, eller ja kladdkaka kansk de va, den va riktigt mums! :9
sen minns jag inte mkt mer, gicktillbaka till stationen, sen tåg båt å tåg. sen hemma :d
jg tog inga bildeer, hööh så de får ni vara utan x)
sen i söndes gjorde jag naada tror jga haha.. minns ingenting från resten av veckan förutom att jag klippte mig i onsdags :d
och nu sitte jag här å har de allmänt tråkigt. väntar på att mamma ska lägga sig så jag kan titta klart på filmen jag starta igår, den nya beck :d somnade när jag kolla på den igår så ja hahaaha .
och imorn blir de att dra till väla, ska leta upp två linnen för dom har inte funnits där dom senaste gångerna jag vart där, så ja x)
sen äre ju sista veckan i skolan, bara 2 skoldagar kvar eftersom vi är lediga på tisdag :) sen slutar vi på torsdan. och på fredag tar bror studenten :d
nåååja, vi höörs när vi hörs å ses när vi ses, typ? .s hahaha pöss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0