twilight fan event

medans alex håller på att skriva meddl. så passar jag på med mitt inlägg om i måndes.

fick ju gå upp vid 6 tiden, för dom skulle hämta mig vid 8, hann t.o.m byta väska i sista sekunden :o hahaha. men vi åkte till hässleholm tog tåget därifrån till sthlm 9.15, blev att jag käka min muffins då annars skulle ajg få den upptryckt i fejset när jag kom hem ;ss menee, segt att sitta där å glo sen haha, va nära på att träffa micke också  för delen för han va vid stationen samtidigt som tåget va där men jag visste ju inte var jag skulle kolla och plus att jag loggade in för sent :o
nåja, va framme i sthlm 13.35, sen fixa biljetterna till tunnelbanan . så gick vi till hovet direkt för att kolla var vi skulle gå in och så, men tydligen så hade dom gjort om så de tog tid innan vi visste var vi skulle :o men sen blev jag sjuuukt pissnödig så jag va tvungen att gå på toa, haha sen letade vi vidare och då sa dom att vi skulle gå in på samma ställe som dom andra. så va där några killar som skulle vara vampyrer, (dom hade sminkat sig med vitt i ansiktet och röda linser) , så stannade en bakom mig å sandra å glodde som fan på mig? hahaah lite läskigt faktiskt men ändå ;d vid fyra så började de röra på sig, och alla skrek så fort där va en kamera i närheten. så gick vi in å satte oss. och såfort det visades en bild på taylor eller robert så skrek alla!
och vi sex tiden så började de hela, kodjo (som var programledaren) kom in då och sådära haha. han va jävligt kul måste jag säga ;) så först spelade not without grace, possibility och en egen låt. sen va de nån annan som jag inte minns som också spelade sin låt från  filmen och en egen & the lakeys eller va dom hette :o haha..
sen vart det då dags för stjärnorna att komma , kan luuugnt säga att mina trumhinnor sprängdes när intervjun va klar. alla skrek som galningar hahahaha!
när det va klart såå ehm, började alla röra p åsig. men då kom kodjo å sa att han hade en överraskning, och det vart nämligen att eric saade va där och skulle sjunga. men orkade inte lyssna klart på honom, eftersom det skulle blir så jobbigt att  ta sig ut därifrån annars, så gick innan han va klar :)
blev att gå till tunnelbanan igen, och där va smockfullt, men det gick ändå. så in på donken på stationen å köpte mcflurry, sen rörde vi oss mot bussen. och där va tvunget att va 2 bussar, eftersom vi va så pass mkt folk, och självklart så skulle ju folk tränga sig men vi fick bra plats ändå.
somnade fram å tillbaka, så blev nog sammanlagt runt 3 timmar som jag sov, utav 7 timmar på bussen. och vi vart framme typ kvart över sex på knutan, sen tåget därifrån 6.36 hem.
så hemma runt halv åtta eftersom vi skulle släppa av sandra. sen sov jag ju till halv två, sen somna jag om  till kl sex, men aaw.. är trött fortf, eller inte lika mkt men ändå x)
men det blir väl att sova snart ändå skulle jag tro haha. men bjuder ändå på lite  bilder, pösss!

innan allt börja

not without grace (ursäkta kvallen)

han killen som sjöng (a)

lakeys

taylor & kristen





eric


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0