ajajaj

fifaaaaan va ont jag har i armarna! okej nte så ont, där överdrev jag lite :) haha. me nhar träningsvärk från body pump , som vi körde på gympan igår.
nåja, tog tåget 7.42 imorse, pratade med en som jag inte pratat med på skitlänge, och fick vissa saker klart för mig :) sen började vi med eso, där vi slutade tidigare också, så jag börjde på de dom gjorde på bilden förra gången innan lovet, så jag är snart klar med de fast färgen va slut, sen skvätte dom vatten på mig.. eller ja, dom å dom. den som starta kranen haha öh. xD sen efteråt hade vi engelska, vi gjord enite nå speciellt där, läste igenom en text sen uppgifter till det. mat efter, hände inget spec.
haha nu glmde jag säga en grej, när jag skulle gå till engelskan gick jag nästan in i e tt skåp, lyckat eller vad? tror jag måste hålla koll på var jag går hädanefter x)
men ja,efter maten hade vi natur. ja vad gjorde vi? gjorde nån uppgift, pratade om mat- jordgubbar <3 haha. och till sist historia, pratade om mellankrigstiden typ, sen fick vi sluta tidigare eftersom de är så pass många som måste gå tidigare, för att hinna med buss och sådära.
och nu sitter jag här, och har gjort ett tag. borde egentligen räkna matte, men har ont i huvet. så jag gör nog de senare.
men nu har jag icke mer att skriva, s åvi hörs la.. baibai :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0