brrrrr :o

så.. hallåhallåå! hahaha.. nu är jag här och skriver igen :)
har inte suttit så insatt i dtan som dom andra dagarna, har en personlig anledning till det menmen.. ser ut att vara lite bättre nu iaf :)
när va de nu jag sluta skriva senast, i tisdes? onsdes? haha jag minns inte. måste ha varit i tisdes :o
menmen.. i onsdags var jag inte i skolan, mådde dåligt. men iaf. va ju i skolan igår, och där vam assa japaner:o hela matan va ju full och dom fota maten hahaha lite kul :) sen va dom jätttesmåå . sen vinka dom tydligen till putte, hahaha. sen ja jag minns inte mer? fick iaf 6 st klubbor på bowlingen :) hihi. fast do m åt jag upp lika fort .(
sen idag, så hade vi prov på matten ,fast inom naturkunskapen. gick väl helt okej tror jag. sen efter svenska, vi kollade på filmer. trååkigt! :o för man får inte bli för insatt i filmen för då glömmer man a tt skriva ner? och vi ska ju skriva om de sen helt detaljerat sa hon S: jobbigt! menmen hahha.. sen rusade typ jag å några till , till datasalen. snacka om att man va lite andfådd när vi kom upp där hahaahaa. började jobba med nån grej som ska va klart om 2 veckor, och jag ska göra lite av det hemma eftersom jag ska ta egna bilder :) sen efter hade vi då mat, sen gick jag å emilia å kollade lite när dom tränade- japanerna å massa andra, de är brottningstävling där ih elgen. sen tillbaka så att vi hann till sista lektionen, vi började bygga ihop modellen. sen gick jag tidigare.
och jämfört med putte så går jag jättesakta? för jag gick långt före han, å så kommer han ändå ifatt mig å går före t.o.m , å jag lxm: går jag verkligen så sakta?x.x han: jaa. hahaahaa.. jag ä ringen snigel:/ nåja..
är hemma nu iaf, och har varit i en timme :)
och nu ska jag snacka vidare med snutte <3
vi hörs, puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0