cooconut

sådärja, nu har jag fått lite mat i magen så jag slipper va hungrig :)
men iaf, om dagen.. va tänkt att jag skulle ta tåget 7.42 imorse men hände lite greejs, så tog tåget en timme senare. redan då kände jag hur den jäävla huvudvärken ville döda mig :( haha inte bokstavligt :D men jag stog ut ändå, förutom när vi skulle på nån föreläsning å sen delas in igrupperå svara på frågor å sådära, då började de göra riktigt jävla ont så ont att jag nästan ville spy. så när de va slut gick jag å hannah å käka sen följde hon med mig till stationen , så tog jag tåget hem vid 12.04 där pappa också va (på tåget alltså) , sen hem..
fixade lite käk , å sen upp å  sova lite.
det är väl typ det jag minns.. menee, angående huvudvärken, får väl kanske gå till vårdcentralen igen med den, vet inte va de är för nåt, hade inte den på 3 veckor som jag sa i torsdags, men nu har jag sjukt ont i pannan så jag måste sitta å kisa. kan va migrän , kan va nåt annat också, jag venne x)
men nu ska jag slänga mig i sängen, å glo på dating in the dark vid 8. och världens kanske sämsta pojkvän.. ever vid 21.50 tror jag det är :o sen blir det nog att sova.. beror på hur jag känner mig
så vi ses imorrn, pusss!

SEN JUSTE!!.. glömde ju att säga att chivaz fyller 13 idag, stoor pojke fan! :o hah lite kul att kalla han pojke när han är en katt :) menmen.


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0