in school

hm.. det va längesen jag kom med ett i skolan.
men iaf, sitter & väntar på att sista lektionen för dagen ska börja vilket är form. och då ska vi fortsätta med våra fontäner, ueesh, jag orkar icke ;o men jag måste, för jag måste fixa lite med min fontän nåja..
när jag kommer hem ska jag äta lite, sen börja på naturkunskapen, ska iaf försöka göra den, kan ju inte hjälpa om jag inte fattar x) menmen.. sen om jag orkar ska jag börja på historian, som jag sa igår haha kom jag på nu (i)
öh.. kommer inte på mer att skriva, sitter å typ halvsover, vill bara hem å sova! ;/ men det går ju inte, typiskt ._
men sen ikväll så blir det ju som vanligt att glo på  90210 & tslotat sen tror ja ginte de är nåt mer efter det.
och så ska jg snacka med snuttie :*
menee, har inte mer att skriva nu. så vi hörs när vi hörs , adios!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0