jag ♥ dig

underbaraste du.. du är mitt allt- mitt liv. utan dig har jag ingen mening, du är det dära extra som gör att man mår extra bra, extra av allt. du gör mig lycklig, och då menar jag verkligen det. du gör mig till den lyckligaste människan i universum. så jävla glad att jag har dig, för som sagt, det finns inget liv utan dig. inte ens nåt vatten skulle finnas kvar på jorden utan dig, ingen människa, och speciellt inte jag. söta du, jag älskar dig med hela mitt hjärta och kommer alltid göra! du är min framtid, och jag vill vara med dig i all evighet, för jga vet att vi kommer få det bra. bara jag får vara med dig, mår jag bra, ja, då mår jag som allra bäst. alexander gran, du är det bästa i mitt liv och jag ska älska dig tills jag tar mitt sista andetag och ännu längre.
för du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, det hjärtat som du äger, det hjärtat som slår för dig, hela det hjärtat som jag älskar dig med.
♥ 2 augusti 2009 ♥
/ din louise, hihi :* <3


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0