jump

tänkte jag kunde skriva ett snabbt inlägg innan jag skulle sova , alltså snabbt om dagen :o
nåja.. första lektionen idg va ju gympa där vi körde paintball, va kul. fast jag blev typ bombaderad ett tag :/ men kan va för jag va den enda kvar i laget med sköld typ :o sen efteråt historia, blev indelade i grupper och skulle skriva vars en del om andra världskriget, så ska vi redovisa det imorn. sen svenska, vi lyssnde på nån grej, och emilia pratade om att det skakar när man hoppar s; sen mat, upp vid datan å pratade med micke, hade ju inte lite damp:o hahaaa, emilia hade ena benet på stolen och resten av henne låg på golvet :o hahahah. sen minns jag intemkt mer s; skulle säga nåt , men glömde haha (a)
och till sist form, trodde vi, men pia va sjuk. och ingen pallade sitta kvar å jobba med leran så alla drog i princip hem då haha..
hem å kolla på harpers island, spännande de dära! sen bara massa plugg å pratande x)
mjääee.. nu ska jag inte soova än utan jag ska hålla mig vaken för snuttie är brb :o
men ja.. ses imorn då maybe. pusshajj!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0