kb.

hallååååeee på er! :)
drog hem tidigare ifrån skolan idag, mådde inte alls bra. huvudvärk ända ner till käken ;s sen plus hade vi matteprov och på vissa uppgifter orkade jag inte ens tänka utan att de gjorde ont. så bad läraren att sjukanmäla mig så att jag skulle hinna med tåget.
riktigt varmt på tåget, de gilla jag skarpt! för jag frös så inihelvete :o men sen fick jag gå hem i kylan ;/
men fick prata med alex, så de vare värt :)
och nu si tter jag här å glor, kan inte sova Oo sen vid halv sex äre bowling, måste gå på den med tanke påatt jag missat så mkt ifrån den.. nu tänker ni väl säkert, så du kan missa skolan men inte bowlingen? .. men nu är de såhär att jag inte tränat på 3 veckor, så jag måste ju fan dit nu ;o
så får jag se om det blir skolan imorn, hela huvet brändes ju under tide n jag skrev matteprovet också.. så venne, om jag har feber heller s; och termometern visar aldrig att jag har feber? så jag litar inte på den. asg. jag menar, även om jag mår jättedåligt å är helt stekhet i pannan så har ja ginte f eber? :o
men neej nu ska jag sluta skriva, mitt jävla huvud börjar ta över :o
hörs nog imorn, pusss!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0