nothing

hööööm.. tyckte det va dags att skriva ett inlägg nu , minns inte ens när jag skrev senast i tisdags ellee? :o nåja..
i onsdags va jag hemma ifrån skolan, hade ont i huvet å skit, höll på att spy några ggr under tisdan också om ni ville veta :) annars gjorde jag inte så mkt under onsdagen..
juste haha.. pappa ringde vårdcentralen då också för att kolla upp vad de va med mitt huvud, 6 veckor sen jag slog i huvet så.. nåja, doktorn sa att de va typ eftervärkningar av hjärnskakningen? men det trodde inte mamma på.. så pappa ringde dit igår igen så fick jga tid vid kvart över nio.. hon ställde massa frågor å sånt igen & kollade lungorna och sådära.. sen sa hon att hon inte visste vad de va, så hon hämtade en doktor till, så pratade han också med mig å sådära, så sa han nåt om fästingar? att de va massa under nån period nu i vintras just här i perstorp? sen sa han nånting mer. men fick ta blodprov, får provsvaren på måndag..
och idag så gick jga till skolan, fsat va bara med på matten & svenskan sen drog jag hem, för jag mådde så jävla illa, kändes som jag skulle spy vilken sekund som helst. så drog hem å sov nästan 2 timmar annars har det inte varit mer.
ska spela match imorn, om jag inte mår allt för dåligt men det ska jag väl klara av, hoppas jag..
hm. orkar inte skriva mer nu mitt huvud började dunka som jag vet inte vad, och nej jag kan inte ta ipren eller nånting, för det får jag inte :o doktorn sa att de kan ha varit de som orsakade huvudvärken? alltså om jag tog en ipren så fick jagm er huvudvärk efter eller nåt. så skulle va utan de hela helgen å se ifall de hälpte.
nåja.. nu ska jag dra mig , sen ner å kolla på new moon tror jag det va :) sen får jag se vad jag gör ska ju upp rätt tidigt imorn.
så vi hörs la efter matchen, pussss.

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0