oops :d

haha, kanske dags att skriva nu? micke "klaga" , nae men hahha.. x)
firade pappa i fredags, senare under kvällen fick vi störmavbrott i 2½ timme, sjukt tråkigt, satt å lyssna påradion ifall dom skulle säga nåt , men nääe.. sen inte mkt mer, åt cheesecake också , vilket nsätan är slut nu :O HAHA jävla matvrak jag är :/ nåja..
i lördags minns jag inte vad jag gjorde, tror inte jag gjorde nåt spec? och igår, va vi i hbg å åt på kinarestaurang, tog friterad  kyckling med ris, sen glass till efterrätt , mums :D haha. sen åkte vi vidare till mormor å morfar å åt tårta där, satte 50 ljus i tårtan så pappa skulle få lite å blåsa ,haha. men han klara de fort ,_
har dock inga bilder från igår, mamma har dom. tog inte kameran med mig så haha. aja :d
och idag va jag i skolan, fast hade väldigt mkt ilska att ta ut kände jag. slog lite väggar, sparkade igen en dörr, sparkade iväg ett bort kan man väl säga höhö, sen såg man ju en viss person också, om den personen sagt nåt, då jävlar ide hade jag kokat som en jävla kastrull med vatten på kokning. mmilia sa att hon skulle dra iväg mig då, så att jag inte skulle göra nåt dumt hm...sen på matrasten gick vi till ica å handla godis, sen fick jag lust å kasta godiset på dom som gick förbi, fö rjag var så satans sur. men kom tillbaka till skolan sen ju, började med leran för jag har ju inte varit där på nästan 2 veckor å jobbat, och då skulle jag göra den skålen uppe till min fontän, och jag värsta banka, mank an väl säga att jag ville få de där gjort på några andra personer ist, slog så hår att jag fick ont i handen :( haha men inte klagade jag! :D vissa tyckte ju att ja gskulle ta de lugnt, för de lät värsta BANGBANG! menmen nog om det. :)
kom hem kollade på 3 heroes avsnitt, sen har jag nyss kollat på 90210 & tslotat, spännande! :o
men har inte mer att skriva. men tänktea tt jag skulle lägga upp en bild eller två, som jag bjuder på, höhö xd
pusshajj, hörs imon (maybe höhö) !




Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0