retro - dance - freak

tjääna ;)
idag har jag varit duktig faktiskt! har rensat i garderoberna, eller ja, mamma har det. för hon har sängkläder och sånt på mitt rum Oo så hon har rensat där, sen har jag rensat bland mina kläder. så nu har jag mer plats för mina kläder, fick nästan tillgång till en hel garderob till! wow alltså. haha nejmen.. förut hade jag bara en garderob till att ha mina kläder i, men eftersom mamma rensade så fick jag nästan en hel till..
annars har jag inte hittat på med så mkt mer under dagen.
ska snart in i duschen.. sen ska jag nog kolla lite på naturkunskapen, de va nåt om nån tidningsartikel. sen när jag har fått gjort den som ska va inne på tisdag. ska jag göra historieläxan så att han kan få in den nästa vecka. om jag inte träffar på han under torsdag/fredag, vi är nämligen lediga på onsdag :)
nu ska vi se.. resten av dagen såblir det bara tv, har inget att se kl sju :o så får väl hitta på nånting, sen vid åtta är det blåsningen, sen 20.55; harpers island. sen ska jag se slutet på wallander :)
och nu ska jag in iduschen, så vi hörs imorn, puss :*

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0