shiiit, så mkt? :o

vetnivetni vetnivetnivetni?!!!! :D:D:D:DD
hahhhhaahh lite överdrivet kanske ;) men ja, iaf n är jag kollade på termometern för inte alls så längesen så stog den på 18 grader,  FATTAR NI 18 grader, och det är inte ens maj eller, ja :o förra året låg det bara på runt 10 - 13 grade r:o meeen fett sköönt är det :)  är det såhär varmt resten av veckan, ska jag lätt sätta upp studsmattan! ;D
nåjaaa itllbaka till dagen :D
imorse blev det skolan igen, började med matte, vi gjorde nån koordinatsak med tärningar haha. sen när de va kanske 10-20 min kvar av lektionen, så fikade vi, eftersom det va sista dagen för vår mattelärare:d
så då blev det massa gooott, som folk från klassen hade bakat & köpt, sen hade även vår lärare köpt en tårta :o men ja.. det va goottgott :D:D hahaaha. blev mätt :o
sen hade vi svenska, satt lite vid datan där, vi skulle leta reda på ord oc h så lxm.. sen hade vi eso, fast jag passa på att snacka med sötnosen under den lilla rasten :) menmen.. vi hann inte kmma igångså mkt påde vi skulle göra, för dom fick inte riktigt veta så mkt igår ;s nåja.. gick och åt sen, fast jag drack bara haha :d sen upp lite vid datan, och fortsätta med eson så fick vi sluta 13.30 idag :) fast inte för det gjorde så mkt, fick ju vänta på tåget.. och medans jag vänta så hittade jag en 1-krona ;) så den har jag samlad här nuue D: oc h till cizzie tog jag en fjäder som jag hitta haha, hon gillar fjädrar om niförstår ;)
och nu sitter jag och dunkar lite musik rihanna - rude boy just nu, väntar på att skivan där nere ska bli klar, har brist på ny musik :o
menmeeen.. skrive rkanske ett inlägg senare :)HEJDÅÅ! :D

KOM PÅ NUUU att jag slänger in en dagens sen :Dlängesen juu :) men pusss


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0