some people wait a lifetime

heeeeej.. nej jag ärinte i skolan idag.. har så jäävligt ont i magen sen mår jag illa med hrrm.. sen vet andra också lite mer än andra :)
men ja.. skrev ju inget inlägg igår så ska ksriva lite kort av de som jag kmr ihåg :o
började först med prov i gympa 9.20 , gick väl bra tror jag , skrev på det mesta.. sen efteråt matte, vi jobbade med koordinat sak :o och sen tillsist engelska, sen sluta jag :) kort dag på onsdagar, puh d;
sen hem å inte göra så mkt, orkade inte göra historian förrrän senare och likadant med engelskan..
men sen va de mest bara att kolla på tv..
och sen minns jag inte mer :)
men nu håller jag på att ladda ner nåt spel, hahahha vem kunde tro att jag skulle börja ;)
men ja.. sen måste jag göra på matten lovad emamma :p
men jaaaaa, mkt men nu men whatever haha..
hörs kanske sen, pussss

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0