sooour

mjiee, är fortf i skolan.. då när jag skrev förut kom jag lite sent till lektionen (a) men hade glömt att vi skulle va i bildsalen, och inte vid musiken där jag va :o menmen..
har haft eso & engelska. och nu är det bara 2 lektioner kvar för dagen - natur & historia = dom tråkigaste. okej. skolan är tråkig när man har tråkigt, ochd et är tråkigt just nu för jag vill ha lov :D
men är ju ledig imorn, skönt fan! så då ska ja gsova tills jag vaknar, wooow! hahaha. sen ska jag ta de lugnt , och göra matte senare under dagen , prov på torsdag som ni vet :o
och nu så sitter jag här och sitter, lektionen börjar tjugo över, vilket betyder att det är ett tag tills dess, så jag ska väl mest bara sitta här ..
sen ska jag nog gå lite tidigare ifrån historian så jag hinner med tåget vid tre, sen hem å äta lite. prata me snuttie om han är inne :) sen göra historian..
och ikv ska jag se på dating in the dark & världens kanske sämsta pojkvän... ever, sen vet jag inte om de är nåt mer att se på? :) jag hittar nog säkert nåt ändå haha.
nu vet jag vad jag ska göra! när jag kommer hem ska jag äta lite som jag sa, sen cykla ner till netto å köpa sura bilar. mmmmm! de va en smart idé utav mig , så jävla sugen på det just nu :o
men det var ju fan vad jag skriver, eller inte? maybe. kanske :) hahha
kanske skriver nåt inlägg senare idag, får se.. är ju ändå ledig imorn så hoho.. knske nattinlägg eller nåt? :)
men ja.. vi ses iaf, pusssss! ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0