what do you want from me

hhm.. jag hinner skriva ett inlägg innan jag ska duscha :o
igår hände inget spec, va bara uppe & kolla i m&ms lägenhet, sen inte så mkt mer haha. spelade lite också men jag bara dog så jag tröttna på det :D haaha eller ja , jag sket i det och logga ut :o hahaha..
menmen.. ny dag idag, gick upp för en timme sen & ska snart in & duscha.. ska spela match, så ska va där 11.50 så jag måste gå härifrån halv.. då tänker ni säkert, varför duscha innan matchen? joo för jag orkade inte duscha igår , så enkelt äre :) haha.. så det blir väl ett inlägg efter den antar jag, med resultatet å så :d
så vi hörs då, pusssss!

Din kommentar
Postat av: Emma

fin blogg! :)

2010-03-28 @ 13:59:13
URL: http://emmajohanssoon.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0