you wanna be, gotta be

dålig uppdatering i helgen, jag vet. men i fredags så va det lite grejer, som gjorde att jag inte kunde skriva x) och igår firade vi pappa igen, andra gäster :d
och idag så har jag inte hunnit göra så mkt ännu,eller jo har kollat en lägenhet sen ätit inte mer :o funderar på att göra lite på historian sen, haaha jag har inte börjat än :(
OCH VET NI!!!
HIF spelar första allsvenska matchen idag för 2010 mot brommapojkarna, HEJAHEJAHEJA! :D

hm.. och vad ska jag skriva nu? har ingen aning! lägger upp nån bild eller två från igår haha , bjuder på dom dock :d menee, vi hörs imorn pueessss.

hahhaha, hade svårt att va seriös igår. men det märks kanske? (a)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0