burst out into colours

sa ju att jag skulle till väla idag, men det blev ingenting. eftersom enligt mamma så skulle vi på bio sen, vilket jag visste om, men förra helgen hade jag frågat henne, och då sa hon att vi skulle åka idag å d åva de jag som sa det om bion.. ja kanske lite invecklat, men jag förstår vad jag menar iaf, haha (a)
men det blir att dra ner till stationen snart, mamma behövde fylla på pengar på jojo-kortet, och hon vet inte hur man gör, så jag ska hjälpa hahaha.
sen blir det att dra hem igen, duscha & käka lite, sen till stationen så man tar tåget 15.42 , om det va rätt? haha.
sen hemma vid tjugo över tio ikv.
har inte så mkt mer att skriva, men bjuder på en dagens iaf, som kommer i nästa inlägg D;
puss!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0