feels like...

öööh fyfan säger jag bara! skulle ha dragit till skolan idag, med detta tåget haha som går nu..
men jag fick så jävla ont i magen å känns som jag ska spy upp frukosten haha, usch! inget inrtessant men ja..
så blir att stanna hemma idag, och drar dit imorn för då har vi nationellt prov , sista i engelska trorjag gdet är :o
fast dock vet jag inte riktigt tiderna för skolan, men tydligen började vi ju 9.30 idag, men det får ag nog veta imrn annars :)
och ikv så äre match, HIF - GAIS , tror hif vinner ofc ;D
men lägger in resultatet när den är slut. så vi hörs nog då, pusss! :)

Din kommentar
Postat av: mersiha

jag mår dåliigt, va ska du hitta på ikväll då :/

2010-05-03 @ 17:09:33
URL: http://merissa.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0