hon satte foten i en spann

hejhejhejheeej! sitter i sängen å glor på tv ;D
men ska äta när detta ärslut, vilket är vid fem. sen så blir det att stanna hemma ikv, om vi inte skulle ätit så sent så hade jag tagit tåget vid 17.42 , men jag kommer icke hinna :p
och idag så började jag ju 12 , va rätt lugnt ändå slutade vid tre, och då såg jag dom från min förra skola och min gamla mattelärare :o nåja..
imorrn är jag ledig, eftersom klubbmästerskapet ligger mellan dom tiderna som vi är där, men på fredag ska jag ditoch då börjar jag nog 12  igen:)
menee, vi hörs kanske senare, pusss!

hahaha fast nu kom jag på en grej!
att innan föreställningen började idag satt vi uppe på en´plint, eller inte jag. hahaha så kom jag inte upp där? så satte jag en spann under och därva typrep i den, så ställde jag mig i den och försökte ta sats så, och sen så kom jag inte upp då hellr å då fastna foten i spannen hahhahaha! så jävla kul hahahahaha. dagens skratt var det där!
men ja det jag skulles äga :D PUSS IGEN :)

Din kommentar
Postat av: mersiha

kom hem från stan nyss. hur mår du då?:D

2010-05-05 @ 16:55:19
URL: http://merissa.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0