if I gotta do it solo

dagen har bestått utav; ett nationellt prov.
inte mer hahaha! mene vi började 8.20 idag med nationellt i engelska, först skrivdelen, va klar med den 9.15 så gick jag å hannah till sågen för att kolla vilka tider jag skulle ha och så, & ulf sa att jag skulle komma dit imorn ist :) så jag börjar inte förrän 12 imon! skönt som fan D;
sen började vi med hörförståelsen på de nationella vid 10, va klara vid tio i elva, tog tåget över elva å va hemma vid halv tolv :) sen har jag bara kollat på tv, inte för jag gör det nu men ska det om tio minuter ;)
sen ikv så blir det ugly betty eller inför esc , beror på D;
lägger in en dagens vid fem, om inte innan.
puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0