krafterna är slut!

kom nyss hem ifrån klubbmästerskapet, vi spelade 6 serier.
och mina såg ut såhär: 113 132 153 178 212 (nytt rekord) 213 (nytt rekord igen;))
och sammanlagt på 6 serier fick jag; 1002 vilket är nytt det också, senast jag spealde 6 st gick de åt heeelvete! :D
och vi var 6 st som spelade och jag kom 4 :)
haha jag minns min sista serie faktikst, så nu tänker jag skriva :D
strike strike spare strike strike spare spare strike strike spare 9
tyckte de va bra faktiskt, inte en enda miss :D fast det fick jag dock i serie 5 men den slutade ju bra ändå ;)
ALLT jag hade att säga haha, HIF spelar match kl 19 ,  s å de ska jag följa :)
puss!

Din kommentar
Postat av: mersiha

inget ba slappar, va ska du hitta på ikväll då? :D

2010-05-06 @ 20:43:04
URL: http://merissa.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0