s o, l o

tänkte skriva lite nu om dagarna som gått :)

i måndes så va jag i hässleholm på studiebesök, på john bauer. där va då två parallella (hur det nu stavas ;s) så först va jag med den ena, där dom gjorde nåt på webben, sen visade två st som va i den klassen mig lite på skolan haha. sen kom läraren å hämta mig, för då skulle jgava med dom andra, och så fråga dom om jag vill va som en gäst i deras radiosak , haha och det sa jag ja till ;) sen va de inte så mkt mer där, gick å åt och så. sen när vi börja igen så hämta läraren mig igen, för då skulle jag tydligen till tvåorna, så då fick jag jobba lite i indesign, fast jag kom inte så långt, jag tänkte för sakta hahaaha! men jag skulle göra ett bokomslag, men hann bara med första sidan, för då kom läraren å sa att jag skulle va hos dom ettorna igen med radion.
så vi skrev manuset å så, sen ner i studion å spela in, där de va en spindel som elin hoppa upp å rörde så den snurra i kanske fem minuter? HAHA! nåja, vi spela de in, och det gick bra *host! hahahah.
sen när vi kom upp igen så fick vi sluta, och jag skulle  då till stationen, men gick inte så lyckat med tanke på att jag inte gått runt i hlm på ett tag :o togm ig 20 minuter att hitta till stationen ;s men iaf, precis när jag kommit ner till spåren så hade mitt tåg gått, störigt om nåt! så jag satt där uppe å vänta så fick mamma hämta mig, för hon slutade vid fyra ändå å hon jobbar inte s å långt därifrån ;p nåja! sen blev det mest att jobba med historian när jag kom hem:o

och i tisdes, så skulle jag till skolan. satt där ute å vänta utanför klassrummet alltså ;) menee, jag började känna mig sjukt yr å precs som om jag skulle svimma så sa till lisa å johanna att jag drog hem. så jag gjorde det. sen senare under dagen försökte jag komma igång lite mer med historian men jag fatta typ naada! hahah :D

och i onsdes, hm.. då börja ajg inte förrän halv elva, för vi hade ingen gympa då, och på matten skulle vi få reda på vad vi fick på de nationella, och jag fick vg :) 14 vg poäng av 10, wii D; tyckte de va bra ;) plus att jag får ett vg i betyget, ooho! hahaha.
sen engelska, där hannah å jag gjorde de muntliga på de nationella, hoppas de gick bra :o sen fick vi låna nån bok som vi skulle läsa. slutade där vid kvart över ett, och till sist mentor som egentligeni nte va nån mentor, den va typ i 5 min? sen gick jag iaf, skulle ju hinna med tåget :o

sen igår, så på bilden fick jag reda på mitt betyg där, vg! :) och om jag går kvar i tvåan kunde jag t.o.m få ett mvg ;) nåja, efter det vart det engelska igen. bara att lääsa, sen gick jag å hannah till netto. hon köpte choklad så vi satt vid stationen å käka i oss det. hrrm! hahah.m in mage krampade, så ja jag drog hem  om ni inte förstog det :d hahah.

och idag så va jag inte i skolan överhuvudtaget, satt på stationen ett tag.men rätt vare va såblev jag depp? ;s så jag känd einte alls för att dra iväg. behövde någon helt enkelt, mend e dom gjort i skolan kan jag göra hemma så de är lugnt :)
sen har jag bara pratat med alex & micke :) och jag ska snart lägga in ett inlägg till, med låtaar! :D:D:D
såå ja, ses då typ? hahaha ;D
pösssss!

eller juste! va ju på väla igår, haha hade glöömt :o menee, fick köpt ett par jeans shorts & ett linne. hittade inte dom andra två ;s menee.. sen gick jag å käka på taco house - enchiladas, mums! ;9
btw, detta jag kööpte dåra, allt från cubus D; dålig kvalle, iknow ;) men hörs snart!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0