shake that ass

tänkte skriva så mkt som jag kommer ihåg utav eftermiddan/kvällen.
drog hemifrån vid 15.25, skulle ju ta tåget tjugo i, så mötte daniella & hennes mamma lite innan. blev massa prat på tåget, och i åstorp hoppade daniellas kära kompis på :) daniella blev som en hund hahaha, tyckte det va kul :D:D
sen hoppade vi ju av i hbg, en vi såg dock ingen grön mössa, tråkigt men jöö ;o
nåja, vi skulle ju gå till filmstaden fast det ösregnade som fan , så hahaha vi skulle möta min pappa nere i bussgaraget eller vafan det heter. så sa våra mammor att dom skulle gå sakta så att vi inte behövde vänta så jättelänge, men dom gick självklart fort? så jag å daniella hann inte se vart dom tog vägen. hahha, så skulle vi gå in i nåt mindre hus eller vafan det nu va ;) så ställde jag mig framför dörren, det va en sån dörr ni vet som finns på ica, osv . hahaha, men tror ni den öppnades? neejdå! pinsamt vart de iaf. och självklart satt det ju lite folk där inne som såg det, fast hoppas inte att dom såg det :)
sen skjutsade pappa oss till bion ju, satt där å väntade ett tag, sen fick vi gå in tillsist. vi såg ju flickan från ovan, den va faktiskt bra :) fast jag började nästan gråta när en höll på att misshandla en, och det är av personliga anledningar :p sen garva jag när han trilla ner från de berget eller vad det nu va ;D haha jag vet jag har sämst humor! men det såg ju så fejkat ut :o nog pratat om det, kan ju inte berätta för mkt, för dom som ska se den ;)
filmen va slut vid nånting innan nio. så gick vi till knutan, jag vart lite borta tyckte jag hahaha. sen satt vi å pratade där på bänken, tills tåget kom. satte oss där ute som vi brukar, och så kom några killar och bara; ojdå här va tjej! tjena brudar! hahaha, tyckte det va lite kul ;d för dom bara, ojojojojoj hela tiden sen haha!
sen kom där på ett par fyllon också, och daniellas mamma började prata med dom? ahahaha det va riktigt kul! höll på att dö ju ;D sen pratade dom med min mamma också haha. och han dära som dom hade svensexan för, ja det a en svensexa ;) han hade inte några kläder för skinkorna, så shakea han asset framför dáns mamma, hahhaha det va riktigt kul! inte för att jag såg det, men dán gjorde. sen filmade hon också hahaha, klart man vill se dt igen det vart ju kul :D och sen innan dom skulle hoppa av i klippan så pussa han dáns mamma på kinden. sen ritade en av dom andra ett hjärta på fönstret till oss? och dom hade inte ens pratat med oss :o haha men aja!
tack för en kuuuulig kväll dääääni :D
vet inte om jag glömt nånting, men skrev iaf det som jag minns :) har inte några bilder heller, för det blev inga tagna ;)
meneee. nu ska jag nog inte skriva mer, ska snart ner och se på film, tror det blir kopps :o
så vi ses antagligen imorrn, PUSS ! :D

Din kommentar
Postat av: mersiha

fin blogg ;) vad gör du då?

2010-05-02 @ 09:53:54
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: mersiha

vsg jag ska plugga nu måste rå plugga, sen ska jag ducha, hur är det dåå :D <33

2010-05-02 @ 19:16:48
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: karina

jätte fin blogg!

2010-05-03 @ 13:46:39
URL: http://kklaudia.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0