the life Im living now

obooojj!
vaknade kvart i tio idag och hjärtat hade skrivit lite, så söt D: sånt man vill vakna till! (y)
gick ner å käkade direkt ungefär , två sletna mackor ,hahaha! och vid eeh.. 11 kanske? minns inte. men iaf gick ut å krattade jord å la i skottkärran, vi ska nämligen plantera gräs vid hörnan, så blev att jag gjorde de i en timma sen  drog jag in , för mina skor va helt dyngsura inte så mysigt att gå i det ;D
sen har jag inte gjort så mkt mer, duschade för en timme sen ungefär, ska ju till m&m vid fem, så blir väl att göra sig helt klar snart, får fördriva tiden på något sätt :) alex är ju inte liiite seg heller! haha , awww..
har nog inte så mkt mer att skriva, så ja det va väl allt? :d
dessutom har jag hittat massa nya låtar, men dom lägger jag nog in imorrn eller senare ikv :)
pussss!


Din kommentar
Postat av: merisha

slappat pluggar haft tråkigt sjj då?:D

2010-05-08 @ 15:10:06
URL: http://merissa.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0