bombombom

haha. tänkte bara att jag skulle berätta lite om skoldagen, som va lagomkul. eller rätt kul :d
hahahaha, på gympan idag så ksulle vi göra HLR, på en docka även teori sak.
så när halva klassen va i gympahallen och träna HLR så satt  vi i klassrummet, och mobba jessica för hon sa kuek, hahahha. massa skratt åt det!
sen skulle vi göra HLR, på en docka också. så jag mådde lite sådär illa kan man ju sääga. skulle jag va tvungen att göra det på dockan skulle jag spy i käften på den :o hahaha!
aja, sen skulle vi träna på framstupa sidoläge och eh, kolla andning och puls. så jävla obehagligt :( för jag är så jävla kittlig, så när jennifer skulle kolla pulsen på mig vid halsen så trodde jag att jag skulle dö, inte fyfan :D men det löste sig tillslut :d sen när vi skulle plocka ihop dom och lägga ner de i lådorna, så satte jag min docka så den luta mot jessicas axel, så v ände hon sig om och skrek som fan. hahahahahaahaha fyfan ,jag dog! :D
men ja, vi gick till bussen efter det så va hemma vid 12 :) sov 4 timmar.
och nu glor jag på ung & bortskämd, sen blir det csi :D
hörs imorn eller nåt, pöss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0