hallaaa

hm.. jag skrev i torsdags senast eller? aja.. mötte upp jessica i hlm, tog tåget hem 11.22 sen blev de mest att jag plattade håret, sen drog vi till väla. åt enchiladas , sen drog vi igen för där va fullsmockat. hm.. aja, drog till familia sen, pappa å jessica käkade för de gjorde dom inte på väla. under tiden fick jag köpt tjockare leggins inne på gina och en halsduk på cubus. sen hem efter. hemma vid typ sex eller nåt.
minns inte så mkt mer, vi kollade väl mest på tv. sen skulle vi se på one missed call men vi va för trötta för att kolla på den så den kändes mest dryg xd aja, upp på rummet igen. och vi däckade vid två eller nåt, vaknade vid fyra. borsta tänderna sen somna vi och gick upp vid 11 sen trorjag. hon tog tåget hem 13.14 sen har jag inte gjort så mkt idag , sovit å sådär haha.
menee, lägger in klipp snart trorjag.
pösssss

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0