hejhejhejhej

och jag kom nyss påa tt jag inte skrivit på ett tag, minns inte ens när jag skrev senast :o
men det har faktiskt inte hänt något särskilt, förutom igår då :d
mötte jennifer vid stationen 13.42, sen inom ica och köpa "fika". började med att rätta de andras arbeten, eftersom vi skulle göra framsida och baksida + innehållsförteckning i ett tidningsprojekt som vi håller på med. iaf, deras engelsklärare hade inte rättat det, men ja vi rätta bara det vi va säkra på finns ingen mening att rätta något man är osäker på? ;) aja.. sen fick vi sätta press på killarna som inte lämnat in. så då fick vi ett arbete. sen blev det dags att kääka piizza (jag vet, massa kräng denna dagen :o  haha) aja. kom tillbaka och då skrev jag innehållsförteckningen. och v i hade inte fått in det  sista arbetet. så vi uteslöt dom, men dom få rjju skylla sig själva ;)  blev att  jag skrev klart innehållsförteckningen på datorn sen. jennifer åkte med 20.14 tåget hem.
sen blev det joobb för mig resten av kvällen, och då tyckte jag att jag va värd e tt choklad. så det satt jag & käka haha. gooott ;D
men nu ska jag inte störa meeer , hajdååe ;)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0