I know you care

hahahaa, skoldagen har bestått av massa skratt :D för att vi hade inte så mkt att göra pås venskan, eller jo uppgifter och dom gjordes ;) till tim började översätta engelska låtar till svenska, hahaahah så jävla kul! finns på film, men får se om de kommer upp. hade ju inte tillräckligt med minne så att jag kunde spela in men får hoppas på att nån annan fixar det där (a)
men ah, på mentorn efteråt så hade jag verkligen ingenting att göra. så jag satt mest och glodde, halvsov lite smått haha. somnade ju inte förrän 3 inatt, men vad gör man inte när man pratar med sin bebe? :D värsta gulligaste människan är han! loveyou♥
men ja. det blir nog att sova tidigare idag iaf, haha!
och 21.50 tror jag det va  :o så är det världens kanske sämsta pojkvän ever på tv400 som jag ska se :d kan bli lite lack på idioterna till pojkvänner/flickvänner där. men det får en att inse hur bra pojkvän man faktiskt har själv!  men jag rekommenderar det programmet iaf (a)
och jävla jessica som gjort så jag har baby låten på huvet :(
haha. nu ska jag inte störa er mer, hajjdåe!

shalala, 18 dagar kvar!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0