I've done the best I can

tjenatjena ;) eller, godmorgon låter nog bättre! :D
idag blir det att få skjuts in till hässleholm för att kunnata 8.42 tåget till malmö med klassen. visst jag kan ta tåget som är framme 8.32 i hlm, menvafan. är tåget försenat så är jag körd? :D då är det bättre att åka bil hahaa ;) sen får jag se när dom andra kommer :d
iallafall, vi ska till utmaningarnas hus. lärarna har utmanat våår klass så atte ;d
ajaa. kommer hem därifrån med tåget 15.36 sen blir det skjuts hem eftersom jag ska slippa stressa här hemma eftersom louise kommer till mig sex, halv sju . och innan det ska jag hinna duscha & packa klart det sista. förimorgon åker vi ju! då blir det bort från kylan till värmen. loveit!
men, kommer kanske ett inlägg senare eller något.
annars är detta mitt sista inlägg innanjag drar. ha de bäst, puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0