cause if I aint got you

chaachaaaa! haha. sitter i skolan just nu och har gjort i typ en kvart, börjar dock inte förräns 8.30, lite segt men aja..
skolan igår hade vi bara gympa, först dansa vi (trååkigt! :D) sen spela vi innebandy, och vår lärare vaduum :o men vispelade fotboll sist och j ag suger som sagt på det haha, så jag spelade inte så seriöst ;)
slutade som vanligt vid 11.20 sen bussen till stationen och tåget hem 12.22.
typ direkt efter att jag kollat på ola på tvn, så började jag på att skriva om studiebesöket vilket jag inte ens va på haha! men jag blev klar iaf, sen blev det mest tvn, sen vid nioe ller något pratade jag med jessica på skype sen ville micke att jag skulles äga hej till han i micken, så det blev att jag startade micken, och jag hade ju inte lite damp, neejdå, va helt jävla hyper hahahahaha, aw :D
men ajaajajajajaaj, just nu väntar jag bara på att bebi ska komma tillbaka och på att jessica ska komma så jag inte behöver ha så tråkigt ;D
och dagen består då av två lektioner; svenska & mentorstid.
har bowling ikväll också, hoppas ofc att det går bra, men det brukar det ju göra på korpen (a)
men ah, vi hörs. puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0