chingchong

hallaaa!
vet inte riktigt hur jag ska börja haha, men kom till skolan lite innan 11. direkt efter vi ätit tog vi stadsbussen 12.01 till stationen, dom bytte om och vi skulle börja filma, men då kom emelie på att hon glömt bandet så då tog hon och jag 12.47 bussen från stationen till skolan, hämta bandet trots att dom hade möte i vårt klassrum men hon fick smyga in ;) aja, vi hann iaf att ta stadsbussen 13.01 till skolan och då började vi filma när vi kom fram. sen helt plötsligt börja de regna men tur som va var vi klara då :d och så tog jag tåget hem 14.22.
gjorde inte så mycket när jag kom hem, drog iaf till dani vid fem. hon fick sin present, & vi prata lite sen drog jag hem innan sju.
och nu sitter jag här och glooor på vampire diaries.
imorn blir det en hel skoldag för min del, får inte glömma att ta med mig 20 spänn så jag kan köpa julmust & chokladboll i skolan :o haha!
aja.  nu börja mitt huvud dunka så atteee.. vi hörs, puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0