dfhkdflöhkdhlö shiiit!

hejhallååå.. skoldagen gick ganska fort men som alla vet så har jag ju bara en lektion på onsdagar och det är datorkunskap och programhantering, och idag skulle vi bara svara klart på frågor. och såklart så tiggde ju killarna svar av oss, men vi gav dom inget. sen btw, vi som va cpn & efterblivna varför fråga efter svar av oss då? mmh, precis. det kunde dom inte svara på! haha
aja, åt lite snabbt när jag kom hem sen drog vi till frissan klippte bara topparna. sen hem igen, sen till ica och hämtade ut min mobil, sen kpte jag även riskakor och surtgodis som snart är uppätet fast har sjukt ont i tungan efter det nu ;o meen. har inget mer att skriiva, så vi hörs. pössss


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0