I could get used to this

kortfattad  dag:
började 12.10 , men kommer tidigare osm vanligt. på rasten som va då pratade vi med micke på msn, eller jaa jag hade micken igång sen fick dom veta det och då ville dom också vara med hahaha, rätt kul faktiskt :D
sen började mediakunskapen, fett seg lektion satt mest och sov inne i fåtöljerna i bibblan haha. slutade innan tre, mamma hämta , och då åkte vi inom ica, och veet ni vad jag köpte som jag också gjorde för exakt ett år sen?
julmust!! sååå ja, blev 2 flaskor ,m uuums!
och har nyss kommit he m från bowlingen också gick väl hyfsat, får lättare in träff på ettan ifrån höger så det ska nog gå bättre på lördag hoppas jag, och framförallt på måndag , haha :D
ajaa, vet inte vad jag ska göra resten av dagen juhanna svarar ju inte och micke är inte tillbaka, annars skulle jag pratat med dom. vid åtta äre vampire diaries som börjar igen, ilike ;d
men nuuu ska jag kila. och vet ni? jag saknar min pojke :(
pusss.

Din kommentar
Postat av: Jummi

du verkar ha en fin dag? :)

2010-10-15 @ 09:57:56
URL: http://fukami.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0