juuuulmuuuust

tjenaaaaaaaa. vet ni vad jag gööör ? :D
nnaaae, för jag sitter i skolan & drickar julmust. tummen upp på det (y) vi har matrast, men det är korv & mos på matan idag och det gillar jag inte så jag sitter här och glor ist.
väntar på att mitt hjärtegull ska logga in, för jag saknar han asmkt och jag har missat han nu 2 ggr! :(
sen vill jag prata med bästavän också, ska tömma lite i min skalle to hiiim, tror jag.
men ah, slutar vid två idag så blir tåget 14.22. korp match vid sju, ska spela med mormor ikväll. hoppas verkligen att det går bättre denna gången för förra veckan stämde verkligen ingenting så vi förlorade (n)
meneee, har faktiskt inte mer att skriva nu. så vi hörs, nångång.puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0