ojojoooj

hahahaha. tänkte bara säga att våra lärare är liite weeeird HAHA!
jag & jessica skulle kopiera papper som hon skulle ha, så kom andreas och frågade sen kom rasmus, så sa han attdet såg ut som att andreas skulle kopiera handen och han ba, jaa det kan jag gööra eller jag tar ansiktet istället. och rasmus: nääe sätt dig på den. så börja jag å jessica garva ju, å rasmus ba, men inte naken alltså. hahahahah !
så kom mikael sen, så berätta dom det och då kopiera han anisiktet? hahahah. och då stog det att det inte fanns något pappersformat i den storleken, och andreas: hahahah din pappskalle!
tror aldrig vi garvat med någon/några lärare så tidigare. aeee :D de vakul! lätt dagens ;D

men aaaaah... hahaha harmatrast dricker cola. och killarna spelar och är sura.. hejdå puss!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0