oooa hela natten

tjens mooors, siiitter i skolan och gör typ ingenting? varken jag & jennifer har något att göra eftersom vi redan har betyg i hälften av uppgiften? och vår lärare skulle prata med oss men det har hon heller inte gjort än så atteee...
iaf, det är nån jävla fucking borrgrej som är så fuucking irriterande (ursäkta alla svärord) men de va inte det jag skulle skriva, minns inte ens :) aja.. ska tigga skjuts av pappa från stationen sen för jag vill ha cola och jag har inga pengar med mig haha (a) sen hoppas jag på att det blir våfflor eller pannkakor till maaat, mums!
och vet ni vad? jag vill till göööötebooooorg.. såån jävla lust alltså. blir nog bud påatt dra dit snart alltså :o
men aah, skriver nogsenare. pösss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0