shalalalalaa

vet ni hur denna dagen började? joo, den började med bowling med klassen! det var riiktigt kul, för jag gjorde det jag ville. jag ägde ut killarna så jäävlar i det ;) ska bli kul och höra deras kommentarer, sen så har dom inte kommenterat min finfina status hahah. btw, mina serier: 135 162 166 125 195 178 = 961.
aja, efter bowlingen så följde juhannisen med mig hem. så beställde vi kebabtallrik så de käka vi, sen gick vi en ruunda och inom ica och köpte kladdkaka och julmust. så imorn kommer vi med julmust till skolan, passa er;)
sen satt vi mest bara & glodde vid datan, ingen ville va social. micken igång för micke tillsist och samtidigt slog jag i huvet i kanten på min bokhylla. så jävla ont det gjorde! men huvudvärken har släppt lite efter det nu.
släppte av johanna vid stationen efter sex, men tåget va såklart försenat så stog och väntade med henne tills tåget kom, sen drog jag å mamma en sväng till mormor & morfar.
och nu sitter jag här hemma och glor på ullared. blir att sova efter csi nångång haha.
vi hörs, puss!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0