this aint a dollhouse

lalala sitter i skolan och gloor.. hahan ej det gör jag inte! :D
sitter faktiskt hemma vid mitt superballa tangentbord. HOOST! aja, dagen har varit aassoft, och jag har  typ misstolkat allt så de har blivit asmkt skratt åt det :O sen aw.. hahaj a g minns inte mkt mer :D jag  å johanna har bråkat massa fett illaa :/ neee nu skämta jg. jag va lite buusig bara, och fällde hon hela tiden typ hahaha.
men aaa... har inte mer att skriva för jag har glömt allt som jag SKULLE skriva.
ohc nu blev detta ett fluminlägg så nu ska jag spela unicorn. PÖSSS!

Din kommentar
Postat av: juuuhannis

haha slog du mig? för jag har ett fett blåmärke på min arm :o haha :D

2010-10-03 @ 21:38:07
URL: http://johannahanninen.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0