tingelingelingee tååget går.. ;ss

godmorgoon. ligger här i sängen & glor, ska snart in å göra mig iordning. sen drar jag mig ner till stationen vid tio i tio, för jag börjar ju 12.10 idag, men eftersom det sägs att det ska va god mat på matan idag (pannkakor) så tar jag tåget vid tio, så kan jag äta med cpbarnen i klassen :) hahaha! no offence ;)
efter mat äre mediaproduktion, om jag inte har fel, höhöö.. och då ska jag , emelie & the J's spela in vår radiogrej, om vi nu får det :o annars får väl jag bara sitta å glo medans dom andra spelar inte bokrecensionen, eller så säger väl micke att jag ska börja med uppgiften han gav oss förra gången, tråkigt! ,_
slutar iaf vid tre, mamma hämtar. sen käk när jag kommer hem, och seeen blire bowling.
aja, ska kila nu hörs kanske sen. pössss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0