we're marchin on

nu hade jag tänkt skriva det dom flesta skrivit eller ja, iaf har. jag har loooov! haha :d
och sista dagen avslutades med att vi filmade i hässlehåla haah, vår lärare intervjuade en snubbe i en affär. sen inte mkt mer, tillbaka vid halv tolv. blev julmust & choklad för min å jessicas del då :d sen drog killarna för dom ville inte vara kvar på webbdesignen, och nrä dom gått så kom micke , så vi sa till han för vi tycker det är så jävla segt på webbdesignen. så då gick han å pratade med vår lärare :o och då skulle vi tydligen göra nåt roligare. så det blev först att vi skulle göra nåt videokollage, men vi ville göra en musikvideo ist men ingen kunde ställa upp på att dansa framför kameran ._ så då hade vi inget att göra längre. då börja dom andra köra på rullstolarna, eftersom vi va den enda klassen kvar i vår korridor så då körde dom i korridoren. sen fick vi frukt :d
aja. han sa bara att viskulle filma när dom hade tävling, det va enda kravet haha.
fick dessutom sluta vid halv tree. aja. hahah jobbig text, men marcus slog mig innan jag gick :o så jag va tvungen att sparka tillbaka haha, snäll jag är .D
men har inte mkt mer att skriva än att jag snart lägger in en låt som suttit på mitt huvud hela dan.
sen vill jag säga att jag älskar min bebi mest i hela världen, du är bäst! ♥
men ja, vi hörs snart. pöss!

Din kommentar
Postat av: Stina

Fin blog:) Var gära med i fototävlingen på min blogg:))

2010-10-29 @ 21:05:54
URL: http://onlystina.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0